سانیا الهیاریسانیا الهیاری، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

تک گل باغ زندگیمون

سانیام همه چیز مامان

1392/9/15 14:30
نویسنده : samira
427 بازدید
اشتراک گذاری

ای همه هستی من ......

                        من در صدایت آرامش ......

                                                 در نگاهت زندگی .......

                                                                      در کلامت طراوت ......

و در وجودت خودم را پیدا کردم ... روز تولد تو همان اولین ثانیه ها ... دوباره متولد شدم  

قلب خـودم فـدای اون نگـاهــت عـزیـــزم قلب

عشـــق مـامـان و بــابــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی آرشیدا
3 آذر 92 22:41
عزییییزدلم چه خانومی شده مامانش خدابراتون حفظش کنه
samira
پاسخ
ممنون مامان جون آرشیدا تقدیم شما
عمه مهسا
6 آذر 92 19:17
سلام سانیا جونم امشب ما همه با هم خونه آتا جون شام هستیم و لی هم من هم مامان سمیرا حسابی مریض شدیم و من از اینکه نمی تونم تو رو بغل کنم و بوست کنم خیلی ناراحتم آخه من چه جوری تورو ببینم و بوست نکنم[ناراحت خیلی دوست دارم سانیای عزیزمجبورم از اینجا بوست کنم
samira
پاسخ
عمه جون ایشالاه زود زود خوب میشی میبوسمت
آنا وآتا
6 آذر 92 20:24
عشقم عسلم عاشقتم فدات بشم.
samira
پاسخ
ممنونم آتا جون و آنا جون دوستتون دارم یه دنیـــا