سانیا الهیاریسانیا الهیاری، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

تک گل باغ زندگیمون

حس مادری

1392/9/15 14:29
نویسنده : samira
439 بازدید
اشتراک گذاری

برای تودختــــرم


حس مادری زیباترین حس دنیاست

حالا که هستی کنارمی

سانــــیا زندگی مامان

روزهام با تو شب و شبهام با تو روز میشه

من هر ثانیه این حس را درک میکنم

سانیا جونم خیلی کوتاه میگم

دوســــتت دارم و این رو بدون هیچوفقت از دوست داشتنت کوتاه نمیام

زندگی کن و لبخند بزن ...

به خاطر آنهایی که از نفست آرام میگیرند و به امیدت زنده هستند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسمن مامان رادین
12 آذر 92 10:50
واااااااااااای چه دختر نازی.ماشالا. الهی همیشه در کنار هم شاد باشین
samira
پاسخ
ممنون یاسمن جون مامان رادین عزیز
بابا مهدی
13 آذر 92 19:35
الهی من فدای دختر گلم بشم.سانیا وقتی از ته دل میخندی بابا میخاد بخورتت
samira
پاسخ
دوستت دارم بابا جونم
مامی آرشیداجون
15 آذر 92 21:42
[قلب
samira
پاسخ