سانیا الهیاریسانیا الهیاری، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

تک گل باغ زندگیمون

اولین شب یلدای سانیا جون

1392/10/10 21:09
نویسنده : samira
545 بازدید
اشتراک گذاری

سانیا جونم اولین یلدات مبارک

 

عزیزم

روی گلت به سرخی انار

                             زندگیت به شیرینی هندوانه

                                                              خنده هات مثل پسته

                                                                                        عمرت به بلنــدی یلــــــدا

شب یلـــدات مبارک

 

لبخندت برقرار niniweblog.comمحفلت گرم niniweblog.com شادی ات همیشگی

               

عزیزم امسال اولین شب یلداته من و بابا خیلی خوشحالیم که امسال یه فرشته ی ناز پیشمونه ، ناز نازی من روز به روز داری جیگرتر میشی . عزیزم شب خونه پــــدری و مامانـی شام بودیم خیلی خوش گذشت الهی همیشه تو زندگیت شاد باشی و همیشه لبات بخنده و بعد شام  هم رفتیم خونه آنـا و آتـا جون اونجا هم خیلی خوش گذشت  . خدایا همیشه بزرگترامونو برامون سلامت نگه دار تا کنار هم دیگه شاد باشیم و این شبارو جشن بگیریم.

niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه مهسا
1 دی 92 23:30
سانیا جون امیدوارم برف شادی زمستون کلبه آرزوهاتو سفید پوش کنه. دوست دارم
samira
پاسخ
ممنون عمه مهربونم منم دوست دارم
خاله ندا
2 دی 92 15:48
سانیا جونم ؛ شب یلدات مبارک فرشته مهربونم الهی مثل پسته خندون باشی و زندگیت به شیرینی هندوونه باشه امسال شب یلدامون خیلی نورانی بود چون عزیزی مثل تو کنارمون بود، تازه یادت بمونه اولین خراب کاری را من و توانجام دادیم با هم زدیم شمعدونی مامانی را شکوندیم فدای سرت عزیزم خوب کاری کردی
samira
پاسخ
خاله ندا جونم خیلی دوست دارم ایشالاه کنار شماها سالیان سال این شبو با هم جشن بگیریم وای وای وای خاله ندا دیدی چه کاری کردم آخه همین جوری داشتم لگد میزدم نمیدونم چه طوری شد که پام خورد به شمعدونی آخه خاله ندایی من‌، اوپن هم جای عکس انداختنه !!!! بزرگ میشم یادم میره اشکال نداره دوستون دارم
ژاله مامان آیدا
4 دی 92 19:58
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا
samira
پاسخ
چشم حتما ممنونم که راهنماییم کردی
مامی آرشیدا
6 دی 92 0:41
عشق کوچولواولین یلدات مبارک.تاخیرم روببخشیدمامان سمیرا
samira
پاسخ
ممنونم مامان مهربون آرشیدا یلدای شما هم مبارک، بهترین روزها را کنار آرشیدا جون برای شما آرزومندم
سمیرا
15 دی 92 10:13
خوبه دخترمون رو به جای هندونه نخوردین از بس خوشمزه شده شاد باشید همیشه به ما هم سر بزنید
samira
پاسخ
ممنون از محبت شما